تجهیزات اعلام حریق متعارف Apollo

سیستم اعلام حریق کانونشنال یا متعارف آپولو

سیستم های متعارف از نوع قدیم ترین سیستم های اعلام حریق است که علی رغم تغییرات کیفی اندک، همچنان جهت تصرف هایی با شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند . دراین سیستم چندین دتکتور و شستی که یک منطقه از ساختمان را پوشش می دهند در قالب یک مدار (زون) به هم پیوسته به تابلوی کنترل مرکزی متصل می شوند.

به همین سبب هر مدار نماینده یک منطقه (زون) است. نحوه هم بندی تجهیزات کشف و آشکارسازی (تشخیص) نسبت به تابلوی کنترل مرکزی به صورت شاخه ای و یا به عبارت دیگر شعاعی است. هر تابلوی کنترل مرکزی متعارف می تواند ۱۶،۱۲،۸،۴،۲ و یا مدارهای بیشتری را پشتیبانی کند.

شرکت بومرنگ رایانه با بهره گیری از تجربیات بدست آمده در دو دهه خدمت رسانی به مشتریان، آماده ارائه خدمات با کیفیت در خصوص طراحی و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق، ارائه سرویس اینترنت پرسرعت  اختصاصی ، اینترنت پرسرعت برج های مسکونی، ارائه سیستم های نظارت تصویر و دوربین های مداربسته، طراحی و پیاده سازی شبکه فیبر نوری FTTH  در جهت کاهش هزینه های ساخت مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری و ارائه تمامی سرویس های تلفن، آنتن مرکزی تلویزیون، اینترنت پرسرعت، آیفون تصویری بر روی یک رشته کابل نوری، ارائه سیستم های BMS و خانه های هوشمند و ارائه سیستم IPTV  ویژه هتل ها، بیمارستان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.

هم اکنون می توانید با این شرکت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما در خصوص تمامی خدمات فوق بهرهمند شوید همکاران ما با افتخار آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.