دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته:

شرکت بومرنگ رایانه از شرکت های صاحب نام در زمینه واردات و پخش عمده سیستم های حفاظتی و نظارتی در انواع دوبین های مداربسته با رزولوشن های های دو مگاپکسل، چهار مگاپیکسل و هشت مگاپیکسل است که کسب امتیاز نمایندگی چندین برند بین المللی نظیر سونی، سامسونگ، پاناسونیک و ... در ایران توانسته است نام خود را  در این حوزه تثبیت نماید.
از دیگر افتخارات شرکت بومرنگ رایانه بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی جهت تولید دوربین ها مخصوص کنترل سرعت و پلاکخوان در کارخانه این شرکت واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز می باشد.

تیم فنی شرکت بومرنگ رایانه آماده ارائه مشاوره در خصوص طراحی و نصب دوربین مداربسته می باشد. شما می توانید با تماس با واحد سیستم های نظاری از قیمت دوربین ها مداربسته  این شرکت آگاهی یابید.

Bosch CCTV Sony CCTV Axis HST Vision


شرکت بومرنگ رایانه با بهره گیری از تجربیات بدست آمده در دو دهه خدمت رسانی به مشتریان، آماده ارائه خدمات با کیفیت در خصوص طراحی و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق، ارائه سرویس اینترنت پرسرعت  اختصاصی ، اینترنت پرسرعت برج های مسکونی، ارائه سیستم های نظارت تصویر و دوربین های مداربسته، طراحی و پیاده سازی شبکه فیبر نوری FTTH  در جهت کاهش هزینه های ساخت مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری و ارائه تمامی سرویس های تلفن، آنتن مرکزی تلویزیون، اینترنت پرسرعت، آیفون تصویری بر روی یک رشته کابل نوری، ارائه سیستم های BMS و خانه های هوشمند و ارائه سیستم IPTV  ویژه هتل ها، بیمارستان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.

هم اکنون می توانید با این شرکت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما در خصوص تمامی خدمات فوق بهرهمند شوید همکاران ما با افتخار آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.