سیستم های امنیتی و نظارت تصویر

شرکت بومرنگ رایانه با بهره گیری از تجربیات بدست آمده در دو دهه خدمت رسانی به مشتریان، آماده ارائه خدمات با کیفیت در خصوص طراحی و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق، ارائه سرویس اینترنت پرسرعت  اختصاصی ، اینترنت پرسرعت برج های مسکونی، ارائه سیستم های نظارت تصویر و دوربین های مداربسته، طراحی و پیاده سازی شبکه فیبر نوری FTTH  در جهت کاهش هزینه های ساخت مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری و ارائه تمامی سرویس های تلفن، آنتن مرکزی تلویزیون، اینترنت پرسرعت، آیفون تصویری بر روی یک رشته کابل نوری، ارائه سیستم های BMS و خانه های هوشمند و ارائه سیستم IPTV  ویژه هتل ها، بیمارستان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.

هم اکنون می توانید با این شرکت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما در خصوص تمامی خدمات فوق بهرهمند شوید همکاران ما با افتخار آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته

بومرنگ از شرکت های صاحب نام در زمینه واردات و پخش عمده سیستم های حفاظتی و نظارتی در انواع دوربین های مداربسته با رزولوشن های متنوع می باشد که کسب امتیاز نمایندگی چندین برند بین المللی نظیر سونی، سامسونگ، پاناسونیک و ... در ایران توانسته است نام خود را در این حوزه تثبیت نماید.

ویدئو وال و اتاق های مانیتورینگ

ویدئو وال و اتاق های مانیتورینگ

زمانی که قصد دارید یک سیستم مداربسته و یا سیستم مانیتورینگ را برای یک محیط بسیار بزرگ مانند فرودگاه، فروشگاه، مرکز خرید، ایستگاه قطار، مترو، مراکز پلیس و کنترل ترافیک و … راه اندازی نمائید، به دلیل بزرگی پروژه و تعداد دوربین های بالا بهتر است برای نظارت هر چه بهتر، مکانی مجزا را با عنوان اتاق مانیتورینگ در نظر بگیرید. بدین ترتیب می توان تمام عملیات کنترل و نظارت را با دقت بیشتر و به صورت متمرکز در آن انجام داد. اما موردی که در این اتاق از جمله عوامل مهم و کلیدی است نمایشگر هایی برای مشاهده تصاویر هستند. اساسا زمانی که تعداد بالایی دوربین در پروژه وجود داشته باشد کنترل و نظارت بر تصاویر هرکدام از آنها نیازمند تجهیزاتی پیشرفته و قدرتمندی است تا هیچ رخدادی از قلم نیفتد .

آیفون تصویری تحت شبکه

آیفون تصویری تحت شبکه

شرکت بومرنگ رایانه ارائه دهنده انواع آیفون تصویری تحت شبکه مبتنی بر پروتکل SIP می باشد. آیفون های تصویری تحت شبکه قابلیت های متنوعی را جهت هوشمند سازی خانه از جمله امکان نصب نرم افزارهای مربوط به سیستم هوشمند برروی مانیتور های داخلی را فراهم می نمایند.