اجاره فضای رک در منطقه آزاد کیش

در صورتی که نیاز به اجاره سرور اختصاصی ندارید و سرور خودتان را دارید، بهتر است که خدمات کولوکیشن (Co-Location) بومرنگ را انتخاب کنید. در این سرویس ما تمامی امکانات مورد نیاز برای نگهداری سرور شما را در فضای رک های اختصاصی مان در دیتاسنترهای بومرنگ واقع در جزیره کیش فراهم آورده ایم. دیتاسنترهای  ما با دارا بودن استانداردهای لازم فضایی مطمئن جهت نگهداری اطلاعات شما را فراهم خواهند نمود.

ما بصورت تخصصی خدمات مشاوره در خصوص خرید سرور های فارمینگ ارزهای دیجیتال مبتنی بر هارد دیسک را ارائه می نماییم.

باتوجه به شرایط منطقه آزاد کیش، امکان تحویل گرفتن تجهیزات شما در امارات متحده عربی و ارسال و نصب تجهیزات مذکور در مدت زمان کمتر از ده روز میسر می باشد.  شرکت بومرنگ رایانه با سالها تجربه و روزمه موفق آماده ارائه انواع خدمات در زمینه پشتیبانی و نگهداری از سرور های شما می باشد. این شرکت دارای فضای دیتا سنتری مناسب در جزیره کیش بوده و دارنده مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص ارائه سرویس خدمات ثابت  است همچنین با عضویت  بومرنگ رایانه در RIPE امکان ارائه IP آدرس معتبر به تعداد مورد نیاز برای هر سرور وجود دارد.

این شرکت دارای کارت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش می باشد و باتوجه به تجربیات بیست ساله، پروسه تشریفات گمرکی در منطقه آزاد کیش کمتر از یک روز  با ارائه برگ سبز گمرکی به طول خواهد انجامید. لذا با توجه به اهمیت سرعت  راه اندازی تجهیزات خریداری شده در بازگشت سرمایه ، بهترین گزینه جهت سرمایه گذاران این بخش، بهره گیری از خدمات بازرگانی و دیتا سنتر شرکت بومرنگ خواهد بود.

ما همواره آماده مشاوره جهت بهترین انتخاب سخت افزارهای لازم  در زمینه سرمایه گذاری ارز های دیجیتال مبتنی بر فارمینگ خواهیم بود. هزینه ترخیص از گمرک سازمان منطقه آزاد کیش معادل با 5 درصد ارزش کالا  بعلاوه 9 درصد ارزش افزوده می باشد. بنابراین شما بصورت کاملا قانونی نسبت به واردات کالا به جزیره کیش اقدام نموده و با قرارداد بلند مدت سرمایه گذاری خود را گارانتی خواهید نمود.

دیتا سنتر این شرکت دارای بالاترین تجهیزات ایمنی در خصوص سیستم های اعلان و اطفای حریق می باشند و همچنین شرکت های بیمه ای معتبر مستقر در جزیره کیش تجهیزات شما را بنا به ارزش مورد نظر تحت بیمه خود قرار خواهند داد. شرکت بیمه ایران، امید و پارسیان از همکاران ما در این زمینه می باشند.

در این سرویس ما خدمات پهنای باند، IP، برق، خنک سازی و فضای رک را برای کاربران فراهم مینماییم و در صورت تمایل به خرید سرور اختصاصی با کانفیگ و قطعات مورد نیاز خود نیز میتوانید با ما در تماس باشید.

از جمله امکاناتی که ما در اختیار شما قرار خواهیم داد:

1) پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته
2) امکان پشتیبانی و تعویض قطعات در کمترین زمان ممکن
3) ارائه IP آدرس معتبر به میزان مورد نیاز
4) ارائه پهنای باند اینترنت اختصاصی به میزان مورد نیاز
5) ارائه خدمات نصب و راه اندازی انواع سیستم عامل 
6) ارائه سیستم مانیتورینگ سرور بصورت رایگان
7) ارائه کنسول مدیریت سرور ILO بصورت رایگان
8) ارائه برق UPS و همچنین سیستم  پشتیبان ژنراتور

جدول تعرفه خدمات اجاره فضای اختصاصی رک:

ترافیک اینترنت ماهیانه

400 GB

میزان برق-  UPS

220V/ 5AMP

تعداد IP معتبر( پیش فرض)

1

تعداد کانکشن شبکه

1

تعداد کانکشن برق

2

هزینه نصب و راه اندازی

2,000,000ریال

هزینه ماهیانه

19,500,000ریال

هزینه هر 100 گیگ ترافیک اضافه ماهیانه

200,000 ریال

 
از دیگر خدمات این شرکت پلاتینگ چیا می باشد، با بکارگیری این خدمت می توانید تا حد قابل ملاحظه ای در هزینه های مربوط به سخت افزار تولید رمزارز چیا صرفه جویی نموده و این مبلغ را  به تهیه هارد های مخصوص فارمینگ اختصاص داده و درآمد خود را افزایش دهید.
 
در صورت تمایل به سفارش خدمات فوق لطفا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.
نمونه قرارداد اجاره خدمات دیتا سنتر شرکت بومرنگ رایانه